2009. október 18., vasárnap

Tesó kódex 113.törvény

Egy tesó tartja magát az elfogadott korkülönbség formulához, mikor egy fiatalabb csajt vesz célba.


ELFOGADHATÓ KORKÜLÖNBSÉG FORMULA


x≤y/2+7


x = a csaj életkora; y = a tesó életkora



Ez a formula limitálja, hogy a ravasz régi motorosok lenyúlják a szexy fiatal pipiket, mindemellett megóvja a tesókat attól, hogy egy vénembert kelljen egy dögös csajjal látniuk, ami magával vonná a kényszert, hogy elképzeljék őket amint "azt" csinálják az ágyban.

KORKÜLÖNBSÉG REFERENCIAKÁRTYA (pénztárcában hordató verzió)

korkartya
Share/Bookmark

4 megjegyzés:

Chaba írta...

Bocs, de a kacsacsőr nem rossz irányban van?

vkhir írta...

Szia! Megnéztem, így van a Bro Code-ban. Azért leteszteltem a referenciakártyán található pár adattal is és kijön:)

Chaba írta...

Csak éppen az egyenlet matematikailag azt jelenti, hogy a csaj életkora KISEBB, vagy egyenlő kell, hogy legyen, mint a táblázatban lévő adatok. Ami ellentmond a magyarázatnak, unyanis éppen a túl fiatal csajjal való összejövetelt gátolja... :)

Apropó, hány törvényből áll az egész kódex?

Giggsy írta...

Elég logikátlanak tűnik, én sem értettem, de ha a szent Kódex így írja, ki vagyok én, hogy megmásítsam? :)

Amúgy 150 törvényből áll a kódex + néhány kiegészítés, büntetések a Kódex megszegése esetére, na meg szómagyarázat. Tehát nincs már messze a vége :(

Megjegyzés küldése