2009. október 27., kedd

Kiképzés

Most mikor ezeket a sorokat olvassátok én már nem vagyok köztetek. Eltávoztam az internet közeléből egy messzi távoli helyre. Egy olyan helyre, ahol ha az ember nem hajtja ki a belét, akkor kihajtják neki helyette. Egy olyan helyre, ahonnan ugyan fel lehetne lépni a hálózatra, de valószínűleg csak éjjel takarodó után és az őrök lelőnének érte betörés miatt. Röviden összefoglalva megyek katonai kiképzésre, hogy ténylegesen meg is tanuljam azt, amit amúgy őrmesterként már amúgy is illene tudnom. Ez azzal is jár majd természetesen, hogy nem leszek net mellett, de az még nem jelenti azt, hogy engedek innen elszokni akár csak egyetlen állandó látogatót :D Jó előre megírtam egy csomó bejegyzést, amik majd időzítve fognak megjelenni a blogon. Igen, tesó kódex bejegyzések is vannak közte, már majdnem az összes törvény kész, de az még nem jelenti azt, hogy egyben ki is rakom őket. Mindenki szépen várja ki a sorát, hogy megtudja Barney következő igazságát a tesó léttel kapcsolatban.

Ha esetleg valaki kérdez majd valamit, akkor várnia kell majd hétvégéig, mert akkor leszek csak net mellett.

Megbeszéltem a párommal, így ha valaki nagyon türelmetlen lesz, akkor ő válaszol helyettem, de azért inkább nem szeretném kijátszani ezt a kártyát. Remélem kedveltek már annyira (ha meg nem, akkor is) hogy sok szerencsét kívánjatok nekem az elkövetkező hat hétre.
Share/Bookmark

6 megjegyzés:

kevice írta...

Hát először is kéz- és lábtörést! Remélem nem veszed szó szerint :)
Huhh, kiképzés, már a szó hallatán is remegni kezd a térdem! Kitartááás!! És én pedig cserébe fogadom, hogy jövök minél többször és kommentelek sokszor és nem leszek türelmetlen a választ illetően, hogy párodnak ne kelljen bejelentkezni, de azért örülni fogok, ha mégis megteszi ;)
Aztán természetesen részletesen beszámolót is szeretnék majd hallani áám! :)

Spawn írta...

Sok sikert és kitartást a kiképzéshez.

Giggsy írta...

A kitartás meglesz, remélem a siker is. Vannak itt olyanok akikre nézve azt mondom, hogy ha nekik sikerül, nekem meg nem, akkor a föld alá süllyedek. Szóval remélem nem lesz gáz. Már ha közbe nem jön egy tényleges kéz vagy lábtörés. Azt azért, ha egy mód van rá, kihagynám :)

vkhir írta...

Ne feledd, mit mondtam. Az motiváljon, hogy én is végigcsináltam, sőt nekem 3 hónap volt! Ha nekem nőként sikerült... Úgyhogy igyekezz, ne kelljen a föld alá süllyedned:D

ge írta...

sok sikert kívánok a kikébzés hez bocs szűkszavúság miatt de nincsen e téren tapasztalatom de az oldal nagyon jó

Giggsy írta...

A dicséretet köszi. A kiképzés eddig meglepően tűrhető. Kövezzenek meg érte, de eddig kifejezetten tetszik. Mondjuk a jövő héten lesz először, hogy csúszunk-mászunk a sárban, így lehet pár nap múlva már mást mondanék...

Megjegyzés küldése