2009. október 17., szombat

(Már hatodszor) Született feleségek

A Született feleségek hatodik évada is beindult. A rajongókat elég rendesen lógva hagyták az előző évad végén, hogy akkor most mégis ki van a fátyol alatt. Most leszek olyan kis mocsok, hogy nem árulom el én sem, aki nem látta, nézze meg. A lényeg, hogy az új évadban folytatódik az előzőben tapasztalt tendencia, hogy ez jó-e vagy sem, azt mindenki döntse el maga. Az tény, hogy én jobban szerettem, mikor a rejtély-dráma-humor arány úgy 40-20-40 körül volt a jelenlegi 30-60-10-el szemben. Igen, valóban életszerű drámákat láthatunk, na meg a két arajelölt közül mindkettő esetében egy kis sírvapicsogást, különböző okokból, de azokat akiket annó a humor rántott be ebbe a sorozatba, ez nem fogja meggyőzni. Nekem mondjuk még mindig tetszik a maga módján, de ahhoz képest, hogy pl az első évad részeit mindig néztem, ha éppen tudtam, most nem érne hatalmas érvágásként, ha kimaradna pár rész az életemből. Olvastam, hogy egyre többen elégedetlenek a széria alakulásával és hogy őszinte legyek annyira nem tudok velük vitatkozni. Eleinte nem így indult ez, mostanra a csajsorozat jelző lassacskán valóban kezd megfelelő lenni a Született feleségekre. Odáig még nem jutottak el, hogy számomra nézhetetlen legyen, mert végül is még mindig leköt, de az eredetiség lassacskán kiveszni látszik a történetből. Nagyon sajnálom, remélem van még innen visszatérés. Vagyis tudom, hogy vissza lehetne térni, a kérdés csak az, hogy a készítők akarják-e majd még valamikor, hogy ez egy könnyed szórakoztató sorozat legyen, vagy végképp azt a pályát tervezik bejárni, mint a Hetedik mennyország, és kvázi vígjátékból családdrámába fordulnak. Én remélem, hogy nem így lesz.
Share/Bookmark

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése