2009. október 30., péntek

Sorozatok az első pár rész után

Miután már jó pár rész lement minden általam nézett sorozatból, gondoltam nem ártana gyorsan számot vetni minddel.

Dr. House: nagyszerű! Csodás! Csak így tovább. Végre visszaállt a régi status quo, legalábbis nagyjából. Végre újra a régi team dolgozik az ügyeken, és ennél jobb húzást nem is tehettek volna a készítők. Engem ugyan Tizenhárom már nem irritált az előző évad közepétől, de ennek ellenére a fenének se hiányzott, mikor újra House-Forman-Chase-Cameron a diagnosztikai osztály. Taub sem volt rossz karakter, de egy perre sem hiányzik, az ő távolléte még annyira sem tűnik fel, mint Tizenháromé. Sajnos azt lehetett olvasni, hogy valakit kiírnak a sorozatból. Nevet is társítottak hozzá, és bizony nem a két fent említett színész egyike volt az.  Én nagyon sajnálnám, mert legyünk őszinték ez a mostani az igazán igazi House...

Supernatural: frenetikus évadkezdés után, ugyanolyan folytatás. Gyakorlatilag már csak a főszállal törődnek hőseink, amolyan mellékküldetések nincsenek is, de ezt már megszokhattuk az előző évadban. Ahogy durvul a tét és keverik bele a történetbe a keresztény mitológiát, persze csak azt a részét, ami illeszkedik is ide, a Supernatural napjaink talán legjobb sorozatává növi ki magát.

How I Met YourMother: az első részt nagyon lehúztam. A színvonal azóta emelkedett, de azért elég hullámzó. Az előző évadokét azért még nem igazán éri el, de ezzel együtt is lassacskán visszarázódik a régi kerékvágásba. Azért egy-két erőltetett poén így is becsúszott, és az újdonsült gerlepárral sem nagyon tudnak mit kezdeni, de azért mostanra már lényegesen pozitívabban tekintek a szériára, mint pár hete.

The Big Bang Theory: ez is kényszerít rá, hogy csak jót írjak róla. Nagyon jó az új évad is. Persze apróbb átalakuláson ment át a sorozat szerkezete, kicsit ritkábban gyűlnek össze a srácok, hogy szórakozhassunk az agymenésükön, de mindemellett is van elegendő humorforrás, nem kell elszenvednünk két percet sem nevetés nélkül, márpedig egy sitcomnak nagyon más ismérvnek nem is kell megfelelnie.

Fringe: a Fringe igazából semmit nem változott az elmúlt évadhoz képest. A történet persze halad tovább, feltűntek a korábbinál gonoszabb és veszélyesebb ellenfelek, de a színvonalon ez nem látszik meg. És ez bizony dicséret, mert ami a Fringe-et illeti, ennél nagyon magasabbra nem lehetett volna emelni a színvonalat.

Dollhouse: igazából erről sem nagyon tudok többet mondani, mint a Fringe-ről. Minden maradt a régiben. Legalábbis nagyjából. Egyelőre kellőképp változatos eseteket tudnak elénk tárni ahhoz, hogy ne igazán gondolkodjunk a sorozat cancel-álásán. Ez persze idővel változhat, de szerencsére annyit már biztosan tudunk, hogy érdemes nézni a szériát, mert a második évad vége előtt nem lövi le a Fox, sőt még azt is hagyják, hogy kapjon a széria egy kerek lezárást, ha nem lesz harmadik szezon és ez bizony rájuk nem jellemző.

Heroes: az írás óta egyetlen részt sem láttam belőle, ennyit Claire maciék történetének érdekességéről. Nem mondom, hogy nem fogok bepróbálni egy-két részt még, de annyira hátraesett a listámon a Heroes, hogy arra nincs kifejezés. Kár érte, annó szépen indult ez...
Share/Bookmark

5 megjegyzés:

kevice írta...

Premier sorozatot be sem próbáltál eddig? Vagy még gondolkodol rajta? Vagy esetleg egyik sem fogott meg?
Amúgy a House-on kívül én is mindent nézek a fentebb felsoroltak közül és nagyjából nekem is az a véleményem, mint neked :)

Spawn írta...

A Supernatural-ban csak a főszállal törődnek??? Hát...nekem pont úgy tűnik, hogy az elmúlt egy-két részben mintha kicsit hanyagolták volna. Persze attól még jó a sorozat. :)

A Doktor House-t én magyarul nézem.

A Fringe-re nagyon kíváncsi vagyok, hogy alakulnak majd a dolgok, eddig érdekes.

A Dollhouse-szal nem tudom mi lesz, mivel ha jól tudom, akkor egész novemberben nem lesz új rész. Állítólag decemberben lesznek duplarészek. Ez lehet, hogy elővetíti a cancel-t. Ha így lesz, akkor szegény Joss Whedon megint "bevásárolt" a FOX-szal, csakúgy, mint a Firefly-nál anno.

A Heroes-nak az 1. Évadja volt a legjobb eddig, az előzőt meg nagyon elrontották. Viszont ez az évad eddig jobb, majd meglátjuk mi lesz még. Mindenesetre ha lehet hinni a híreknek, akkor itt is érik a cancel.

A premier sorozatok közül én most a "V"-re vagyok kíváncsi, mert arról ódákat zengenek többen.

vkhir írta...

Giggsy mentségére: október 19-én írta a bejegyzést, ahogy sok másikat is és rám bízta, hogy adagoljam be őket a csapatnak naponta. Mea culpa, nem javítottam bele a SupNat-os írásába - miért is tettem volna - így az időközben leadott újabb részek talán nem azt fedik, amit most leírt. Nézzük ezt el neki még egy pár hétig:)

vkhir írta...

kevice: időközben megválaszolásra került a kérdésed egy újabb bejegyzés megjelenítésével:)

Spawn írta...

Ja, ok. Először én is arra gondoltam, hogy biztos régi a bejegyzés, de aztán láttam, hogy október 30-án lett post-olva, ezért voltam bátor írni. :D :D

Megjegyzés küldése