2009. december 12., szombat

Csillag születik

Nézem itt ezt a Csillag születiket (illetve a párom nézi, én a net mellett ücsörgök, de attól még látom) és nem értem mi baj van velem. Gyakorlatilag az első pillanattól kezdve többször vagyok a többség véleménye ellen, mint mellette (mondjuk szerencsére a párommal közösen vagyunk ebben). Az ugyebár evidens, hogy a nézők közül KIZÁRÓLAG csajok küldenek SMS-t, máskülönben hogy lehetne az, hogy bombahangú énekesnők, vagy a Timesz girls (a Bad Boys sem tud többet, épp csak ők pasik) kiesik, miközben a tehetséges, de nagyon kiforratlan Brasch Bence, vagy az a kis Torres Dani klón nulla tehetséggel ilyen messze menetel. De ugyanilyen érdekesség az is, hogy az egy kis egyediséget hozó Kávészünet formációt is hamar eltávolították, de ez már nem nemi kérdés.

Mindegy, most nem is ezen gondolkodom elsősorban. Ami durván kiakaszt, hogy ezt a Vásáry Andrét az első perctől kezdve mennyire nyomatják. Nem érdekel, hogy homokos-e vagy sem, nem érdekel, hogy már a feje is gusztustalan, de amit éneklés címén művel attól kiszaladok a világból, holott állítólag nagyon szép amit produkál. Én soha nem szerettem az operát, ez tény. Akad olyan oparaária ami bejön (a Figaró házassága, vagy a Carmen nagyáriája pl), de amit ez az André csinál az számomra abszolút a táblán kaparászással egyenrangú. Az én ismerőseim többsége ugyanígy áll a szoprán áriákhoz, innentől kezdve nem értem, hogy a stúdióban helyet foglaló közönség hogy áll össze, ha vastapsot képesek adni neki. Ez komolyan szép? Szép az a hang amit hallva attól fél az ember, hogy betörik az összes ablaküveg? Akkor ezek szerint az autónak is szép hangja van, mikor kiesik a fékbetét és a fém felület fékez? Vagy csak én vagyok a defektes, művészetet nem értő, tirpák paraszt?
Share/Bookmark

2 megjegyzés:

ge.nom írta...

Én egy az egybe utálom azt a műsort! Ráz a hideg ha csak rágondolok. Bár ez az összes TV adástól így van. Nem hiába nincs TV-m. Ha érdekel valami megnézem gépen.

Spawn írta...

Én szoktam TV-t nézni, főleg TV-sorozatokat, mert vannak olyan sorozatok, amiket TV-ben megnézek, de mondjuk DVD-n eszembe nem jutna megvenni. De a Csillag születik sosem érdekelt. Sem az előző, sem a mostani.

Megjegyzés küldése