2009. szeptember 22., kedd

Tesó kódex 89. törvény

Egy tesó mindig igent mond, ha támogatnia kell tesóját.


Mikor elmentek bulizni, fel kell készülnöd, hogy mindent igazolsz, amit a tesód mond egy csajnak. "Igen, szingli." "Igen, a Navy SEALs-nél szolgálunk" "Igen, ő alapította a Facebook-ot" Amíg ez általában magával vonja az igazság megszépítését olyan dolgokról, mint a vagyon, fizikai teljesítmény, vagy a képesség a különböző légijárművek vezetésére, ha úgy hozza a sors, arra is fel kell lenned készülve, hogy nem odavalósinak tetteted magad. Ha nincs ellenedre, hogy úgy öltözz, mint valakinek az apja, turistának kiadva magad a saját városodban, az kiváló lehetőségeket kínál a csajok megfektetésére... már ha képes vagy hihető háttértörténettel előállni.

HOGYAN BESZÉLJÜNK ÚGY, MINT EGY TURISTA


Üdv, az én nevem (igazi keresztnév) (ragadozómadár fajta). Én (égtáj) (bibliai helyszín)-ból jöttem, (középnyugati, vagy bármilyen földműveléssel foglalkozó állam)-ból. Hajrá (erdei teremtmények)! Igen, bizony nagyszerű volt ott felnőni. Sétálni a főutcán és benézni a (három betűs férfinév)s-ba egy kis házikészítésű (diabetikus desszert)-re, hát bizony szemembe szökik a könny, és a pocakom korogni kezd, ha csak rá gondolok, óh igen. Időről időre szerettem benézni az öreg Mrs. (fa fajta)-hoz, az ég áldja szívét és az ő díjnyertes (szín) (zöldség többesszámban)t. A középiskolai szerelmem (virágfajta) és én rendszeresen mentünk fel a (veszélyes állat) (víztömeg típus) Kilátóba. Azt hittük egyszer összeházasodunk majd, de az Úrnak más tervei voltak a kedvesem számára egy (amerikai szedán típus) képében ami felett elvesztette a sofőr az uralmat az (amerikai elnök neve) kanyarban. Miután eltávozott, fogtam magam és nekiláttam egy (bútor fajta) készítésének, hogy enyhítsem a fájdalmam, de a kutyafáját, biztos vagyok benne, hogy ilyen munka közben nem lehet hölgyekkel találkozni, különösen nem olyan csinosakkal, mint kegyed. A mindenit, magácska csinosabb, mint egy (haszonállat) egy (évszak)i napon, szinte mennyei fény ragyogja körbe.


Share/Bookmark

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése