2010. január 3., vasárnap

Tervek

Az elmúlt néhány napban nem igazán volt meg az a haj de nagy blogírós kedvem, de így az ünnepek végeztével tervezem, hogy újra beindul az üzlet :) Az ünnepek alatt láttunk jó néhány filmet, amikről majd nekilátok kritikákat írogatni. Ezek közé tartozik a Becstelen Brigantyk, Csúf igazság, X-Men Origins: Rozsomák (hogy száradt volna le a keze annak aki Farkasnak fordította), Transformers 2. Az új gépnek köszönhetően kipróbáltam pár játékot, amikkel valószínűleg soha nem fogok eleget játszani, hogy kritikákat tudjak írni róluk, de a lehetőség megvan. NBA 2k10, CoD: Modern Warfare 2, Dirt 2, Dragon Age: Origins. Az új géphez új oprendszer is dukált, így a Windows 7-es ismerkedésről is tervezek bejegyzést. De persze személyes jellegű élményekről is fogok írni, valamint a Bro on the Go fordítások sem maradnak el.

Apropó, ha már Bro on the Go... ha valakinek megvan a könyv nyomtatott formában, és kedvet érez segíteni nekem, kérem jelezze. Annyiról lenne csak szó, hogy össze kellene hasonlítani az én PDF verziómat a nyomtatott formával, mivel gyanúsan kevésnek tűnik a PDF tartalma. A segítséget előre is köszi mindenkinek.
Share/Bookmark

3 megjegyzés:

Spawn írta...

Kíváncsian várom a post-okat. Elsősorban a filmeseket, mert a többihez valószínű nem nagyon tudok majd hozzászólni. :D

petike126 írta...

Szia Giggsy, Nekem megvan a Bro on the go könyv változata. Miben tudok segíteni?

Giggsy írta...

Szia

Csak annyiról lenne szó, hogy nekem gyanúsan rövidnek tűnik a Bro on the Go és megköszönném, ha valaki az én PDF verziómat összehasonlítaná a könyvvel. Ha adsz egy emailcímet, és elküldöm a PDF-et akkor megtennéd, hogy megnézed minden benne van-e?
Előre is köszi.

Megjegyzés küldése