2010. április 27., kedd

Comedy blama

Elkúrták. Nem kicsit, nagyon. A Comedy Central az új How I Met évad örömére teljesen megzavarodott és sikerült mindent eltolniuk, amit csak lehetett. Először nem adták le az első rész második felét, majd zokszó nélkül felcserélték a harmadik és a negyedik részt ami más helyzetben talán nem is lett volna feltűnő, de a negyedik részben elég sok visszautalás van az előzőre. Nagyjából másfél éve húzták a rajongók idegeit a folytatással, erre így térnek vissza. Gratula Comedy Central...
Share/Bookmark

5 megjegyzés:

Spawn írta...

Ez csak azt bizonyítja, hogy ott is emberek dolgoznak, akik hibáznak néha. Ezzel együtt ciki...

Giggsy írta...

Ami engem illet azért két ekkora baki egy nap azért már több mint kellemetlen. Soha nem dolgoztam stúdióban, így nem tudom ott hogy állítják be lejátszásra a dolgokat, de azért tuti nem olyan túlzottan bonyolult dolog folytatni az epizódot a reklám után, vagy helyes sorrendben leadni őket...

ge.nom írta...

Hát ez szép.. Mindegy! Majd pótolják úgy is.

Spawn írta...

@Giggsy: Én sem dolgoztam még stúdióban, úgyhogy én sem tudom. Valaki hibázott, az biztos.

Szotyi írta...

Én a fejem vertem a falba, olyan ideges voltam, de mára sikerült túllépnem rajta :D

Megjegyzés küldése